آیا سم دیازینون برای درخت گردو موثر است؟

این سم جهت کنترل انواع حشرات جونده و حتی پرندگان مورد استفاده قرار می گیرد. سم دیازینون برای درخت گردو، بر حشرات خاک‌ زی که تجمعات میکرو ارگانیسمی را برای گیاه فراهم می کنند، انواع حشرات جونده مثل برگ خوار، ساقه خوار،  ریشه خوار و همچنین مگس قارچ خوراکی فاقد تاثیر است. برای آگاهی از میزان و نحوه ی مصرف می توانید با مشاوران پالیز، نهالستان انواع درخت گردو، در ارتباط  باشید.

در این مقاله سعی کردیم با فواید سم پاشی، زمان استفاده از سم دیازینون برای درخت گردو، موارد مصرف سم دیازینون ، نحوه اثر سم، موارد احتیاط و نکات مهم مصرف سم حشره کش دیازینون آشنا شویم.

با توجه به الزام نگهداری از درختان گردو،  برای جلوگیری از خسارات غیر قابل جبران، استفاده از سم دیازینون برای درخت گردو بسیار مهم است.

مجموعه پالیز گردو با بیش از نیم قرن تجربه و مدیریت جناب آقای سعید قاسمی، به ارائه خدمات مستقیم و غیرمستقیم در زمینه فروش انواع نهال گردو و امور مرتبط از جمله احداث باغ گردو، نگهداری، مقابله با بیماری های گیاهی، آفت زدایی، آبیاری، کوددهی، هرس، برداشت، امور تقویت درختان گردو و … می‌ پردازد.در صورت دریافت خدماتی چون خرید انواع نهال گردو و موارد مرتبط، ارتباط با مشاوران و واحد پشتیبانی، با مجموعه پالیز گردو در ارتباط باشید.

More by paliz gerdo

View profile