Whether App

Whether

1 Attachment

26 Responses (page 1 of 2)

  1. Visual Idiot Visual Idiot

    I've seen a lot of weather apps around here, but there was no love for its homonymic friend. So I did that. Attached fake pixels.

    BONUS: this also tells you the weather. Simply go outside and see what the weather is.

    likes

    almost 2 years ago

  2. Chris Biron Chris Biron

    haha, you idiot.

    likes

    almost 2 years ago

  3. Thom Thom

    I lolled at that. :D

    likes

    almost 2 years ago

  4. Matias Vad Matias Vad

    Yea, I think this has too much blue in it, and the colors of the "You should." are definitely off.

    That hand also looks out of place, definitely not holding the iPhone wrong.

    likes

    almost 2 years ago

  5. Marcello Manso Marcello Manso

    In before the lock

    likes

    almost 2 years ago

  6. Kyle Willis Kyle Willis

    Comedy genius.

    likes

    almost 2 years ago

  7. Braden Hamm Braden Hamm

    Now we're gonna start seeing a whole slew of "whether" apps.

    likes

    almost 2 years ago

  8. Adam Blair Adam Blair

    This is almost as good as the jump to conclusions mat!
    @Visual Idiot not enough blur / tilt in your photo of the iPhone btw

    likes

    almost 2 years ago

  9. Vincent Vincent

    dude, you need more blur and use a DSLR

    likes

    almost 2 years ago

  10. Ari Ari

    You need a manicure, not a pedicure you idiot!

    likes

    almost 2 years ago

  11. Marco Moreno Marco Moreno

    Can you please add the barometric pressure forecast?

    likes

    almost 2 years ago

  12. Daniel Eden Daniel Eden

    I was expecting a paw.

    likes

    almost 2 years ago

  13. Virab Yari Virab Yari

    what's up with that cloud? :S
    inb4: needs more noise.

    almost 2 years ago

  14. Alex McIntosh Alex McIntosh

    Needs more tilt and blur...

    likes

    almost 2 years ago

  15. 👓  Russ 👓 Russ

    I should ask Apple wether they would hire you as a hand model.

    likes

    almost 2 years ago

  16. Matt Gentile Matt Gentile

    The best app yet ha ha!

    likes

    almost 2 years ago

  17. Vinicius Leitao Vinicius Leitao

    hahahahaha

    almost 2 years ago

  18. Louis Bullock Louis Bullock

    Needs chromatic aberration :)

    likes

    almost 2 years ago

  19. Avinash Tripathi Avinash Tripathi

    lol

    almost 2 years ago

  20. Gert Tzafa Gert Tzafa

    haha!!

    almost 2 years ago

  21. Benny Chew Benny Chew

    Initially I didn't notice the 'word joke' in the title. We[-a]ther. Haha, good one.

    almost 2 years ago

  22. matt rossi matt rossi

    surprised only 13% of the comments thus far are from people who have made some type of weather 'app' themselves. would have thought there would be more.. haha (didn't check the 'likes' so I am sure it is way more like 40-50%).

    likes

    almost 2 years ago

  23. Andrey S. Rodrigues ☝ Andrey S. Rodrigues ☝

    lol!

    almost 2 years ago

  24. Andrea Cau Andrea Cau

    LMAO!

    almost 2 years ago

  25. Visual Idiot Visual Idiot

    @Benny Chew now, don't get confused here: a "wether" is a castrated goat. (If you don't believe me, put it in to Google Images and be prepared to see a whole load o' goat balls).

    likes

    almost 2 years ago

keyboard shortcuts: previous shot next shot L or F like