از خواص برگ گردو برای پوست و مو چه می دانید؟

اگر استفاده از کرم ضد آفتاب را روی صورت خود متوقف کرده و دچار آفتاب سوختگی شدید شوید،  به احتمال زیاد برای تسکین پوست سوخته به برگ گردو روی می آورید زیرا در طول روند بهبودی، پوست را بسیار نرم می کند. به همین دلیل ، ما قصد داریم خواص برگ گردو برای پوست و مو را مطالعه کنیم؛ در ادامه با نهالستان پالیز، مرکز خرید بهترین نژاد درخت گردو، همراه باشید.

امروزه زیبایی در همه گروه های سنی مورد توجه قرار گرفته است؛ راه های بسیاری برای رهایی از اختلالات زیبایی و افزایش آن وجود دارد که برخی افزون بر هزینه های بسیار، عوارض متعددی را تحمیل می کنند؛ در میان راه های رسیدن به زیبایی مواد طبیعی نگاه های بسیاری را مجذوب خود ساخته اند به گونه ای که بسیاری از کمپانی ها با شعار ” صد در صد گیاهی” محصولات خود را به فروش می رسانند؛ در این میان شناخت فواید محصولات گوناگون گیاهی مانند خواص برگ گردو برای پوست و مو بسیار مفید خواهد بود که مجموعه پالیز به سبب تکریم مخاطبان، در این محتوا به آن پرداخت.

مجموعه نهالستان پالیز به عنوان بزرگترین نهالستان گردو در شمال غربی کشور، تحت مدیرت جناب سهید قاسمی، به ارائه خدمات مرتبط با احداث باغ گردو در زمینه کاشت، نگهداری و برداشت محصولات می پردازد؛ مشاوران مجموعه پالیز پاسخگوی سوالات تخصصی مخاطبان همچون خرید انواع ارقام نهال گردوی لیبل دار خواهند بود.

More by paliz gerdo

View profile