Michal Sambora / Activity

  1. 15 Feb Michal Sambora Commented on CREATE something by Jacek Janiczak

    Ooo bedzie teraz czyde :D?

  2. 8 Feb Michal Sambora Commented on Takeaway App Redesign (Pyszne.pl) by Michal Sambora for maise

    @Prowling Wolves Może i racja :D Do przetestowania i udowodnienia. Też myślałem o tym jak to wkurzające może być dla kierowcy ale z drugiej strony czasami są przypadki że zamówienie jest spóźnione i nie wiadomo co sie dzieje ;D I masz ochotę pokrzyczeć na kierowcę... i wtedy ja daję opcję Zdzwoń xD
    Ale dobrze że jest dyskusja, choć to tylko luźna propozycja. W testach może by wyszło że tylko jeśli przekroczy czas dostawy to otwiera sie możliwość kontaktu. Albo jedynie z restauracją a nie kierowcą jak wspomniał Mateusz. Lub jeszcze inaczej :)

  3. 8 Feb Michal Sambora Commented on Takeaway App Redesign (Pyszne.pl) by Michal Sambora for maise

    @Prowling Wolves Naturalne chyba że raz bedzie szybsza a raz wolniejsza dostawa oO Już obecnie na Pyszne jest podawany szacowany czas dostawy. Poprostu założyłem sobie na potrzeby UI że będzie bardziej Uberowy case i kierowca mając aplikację będzie udostępniał położenie i na tej podstawie apka będzie w stanie oszacować czas + dzięki niej będzie kontakt ze sprzedawcą. W miare proste do wdrożenia :) Obecnie faktycznie tego nie ma ale wcale nie mówie że musi być, chciałem coś jednak dodać do obecnego doświadczenia :D

  4. 7 Feb Michal Sambora Commented on Mobile Nike Store by Michał Wójtowicz

    Hmmm... tylko wszytko jest za małe jak na mobile :<
    Teksty, przyciski, wybór rozmiaru, nagłowki przy kafelkach itd. Wygląda troche jak strona desktopowa zeskalowna i wrzucona na iPhone. Zamiary dobre ale proponuje troszke poczytac o projektowaniu pod mobile
    podrzucam link do starego akrtykułu ktory moze sie przydac https://www.smashingmagazine.com/2012/02/finger-friendly-design-ideal-mobile-touchscreen-target-sizes/

    ale itak dobrze sobie buddwac na początku buttony i niektóre elementy na podstawie templatek od appla by podłapać dobre rozmiary :D

Updating…

Show me…

  • Check all | Clear all